środa, 20 lipca 2011

DESER

Lato tego roku jest kapryśne, raz gorąco, raz zimno. W czasie chłodniejszych dni lubimy ciepłe desery np.owoce sezonowe pod kruszonką.



 Ja wzięłam maliny i borówkę amerykańską

posypałam cukrem trzcinowym

 wygniotłam kruszonkę; -
                                                 15 dkg. mąki
                                                 10 dkg. masła
                                                 10 dkg. cukru

położyłam na owocach

dodałam płatki migdałowe
zapiekłam w piekarniku, aż do zrumienienia kruszonki.

Pyszności!

                                                                                 
 
                                                                
                      
   
 
                                                                                 
         
                                                                                            
                                                                                             
                                                                                  

                                                                                 

                        
                      
           

Kompocik z wiśni  

                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz