wtorek, 21 sierpnia 2012

                                                 


                                                              DRZWI OGRODOWE



Trzy lata temu szukałam pomysłu na odświeżenie ogrodu. Zaprosiłam Firmę Ogrodniczą, by posłuchać propozycji. Pani reprezentująca tę firmę, po obejrzeniu ogrodu stwierdziła, że wyrwie wszystkie nasze drzewa,( mamy niewiele) a na ich miejsce posadzi nowe. Podziękowaliśmy. Sama zaczęłam szukać w czasopismach ogrodniczych, i znalazłam bardzo ciekawy i romantyczny pomysł na przedzielenie ogrodu! Pozostało tylko znaleźć  odpowiednie drzwi i okienko! Po przeprowadzeniu sondy, okazało się, że mąż kuzynki właśnie takie wystawił ze starego budynku. Na starociach dokupiłam małe okienko i tak mogłam zlecić " zrobienie "przepierzenia" stolarzowi. Drzwi miały być z przecierką, i trzeba było znależć kogoś ,kto to zrobi. Niestety nie znalazłam takiej osoby, i  nie pozostawało mi nic innego jak zakasać rękawy, i przystąpić do malowania!  Od tej pory lubię malować, a nasz ogród zyskał na tajemniczości!





                                                                          





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz